انواع شلوار جین راسته را چطور در استایل خود ست کنیم؟

احتمالا شما هم از آن دسته از افراد هستید که در کمد خود حداقل یک یا دو شلوار جین اسکینی دارید. با این حال، شلوار جین اسکینی کم کم در حال کمرنگ شدن بوده و شاید بهتر باشد به فکر خرید شلوارهای جین راسته باشید. اگرچه که ست کردن و داشتن استایلی با این سبک شلوار زنانه اندکی سخت‌تر از جین‌های اسکینی است، اما در این متن ما به شما کمک می‌کنیم تا همه نکته‌های لازم در مورد ست کردن لباس‌های خود با شلوار راسته را یاد بگیرید. همچنین قبل از هر چیز انواع مختلف این شلوار و تفاوت آن با جین اسکینی و مام را نیز به تفصیل برای شما شرح خواهیم داد.

تفاوت شلوار جین اسکینی و راسته

تفاوت اصلی این دو شلوار در عرض دمپای آن است. شلوار اسکینی شکلی کاملا مخروطی داشته و در قسمت ران و ساق پا و همچنین تا پایین مچ پا کاملا چسبیده به بدن است. در مقابل، شلوار راسته از قسمت لگن تا مچ پا کاملا شکل استوانه‌ای داشته و مخروطی نیست. این نوع شلوار از ناحیه ران پا کاملا چسبیده است، اما در قسمت زانو، ساق پا و مچ پا آزادتر بوده و فضای تنفس بیشتری دارد.

آیا شلوار راسته همان شلوار مام است؟

خیر، این دو مشابه نیستند. شاید شلوار جین راسته شبیه به شلوار جین مام به نظر برسد، اما واقعاً اینگونه نیست. شلوار جین مام از لحاظ راحت بودن و داشتن کمر بلند شبیه به شلوار جین راسته است. اما از نظر فاق، عرض شلوار در قسمت باسن و پا نسبت به شلوار جین راسته بازتر و گشادتر می‌باشد. شلوار جین مام اغلب در قسمت کمر حالت کشسانی نیز دارد. هر دو این شلوارهای جین راحت هستند اما جین راسته از نظر ظاهری بسیار شیک‌تر است.

شلوار جین راسته برای چه کسانی بهتر است؟

شلوار جین راسته در دسته شلوارهای جین کلاسیک طبقه‌بندی می‌شود. این نوع شلوار تقریبا برای همه افراد مناسب است. زیرا، نسبت به شلوار اسکینی فرم بدن را کمتر نشان می‌دهد. این نوع شلوارها مخصوصاً برای افرادی که فرم بدن گلابی شکل یا مثلث معکوس دارند مناسب می‌باشد. چرا که در قسمت پایین پا عریض‌تر بوده و باعث می‌شود که فرم بدنی این افراد متعادل‌تر به نظر برسد.

افرادی که فرم بدنی ساعت شنی دارند در این نوع شلوارها عالی به نظر می‌رسند و آنهایی که ساق پای پهن‌ دارند نیز با پوشیدن این نوع شلوار احساس راحتی بیشتری خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *