راهنمای انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب + معرفی محبوب‌ترین هدایا

هدایای تبلیغاتی یکی از ملموس‌ترین گزینه‌ها برای معرفی برند و افزایش آگاهی از آن در بین عموم مردم هستند. چنین محصولاتی در بهترین حالت ممکن، پیام بیزینس شما را به مخاطب خود منتقل می‌کنند. به عبارت ساده‌تر یک محصول تبلیغاتی شیوه‌ای فوق‌العاده موثر و ابزاری قدرتمند برای بازاریابی تجارت شما محسوب می شود.

یک هدیه تبلیغاتی مناسب، کارآمد و شکیل باعث می‌شود تا مردم به صورت ناخودآگاه با برند شما درگیر شوند و به شکلی حرفه‌ای به ایجاد ارتباط با مخاطبان هدف شرکت شما کمک می‌کند. ارائه یک محصول تبلیغاتی بر خلاف سایر روش‌های ترویج برند، تعامل افراد را با تجارت شما افزایش خواهد داد. این عملیات با ایجاد یک پیوند عاطفی قوی و مهم‌تر از آن به وسیله ایجاد یک حس و تجربه به یادماندنی ایجاد خواهد شد.

اما سوال اینجاست که چه هدایایی به بهترین شکل می‌توانند اهداف ما را پوشش دهند؟

در این مقاله قصد داریم از سیر تا پیاز داستان کالاهای تبلیغاتی را برای شما بازگو کنیم. همچنین به معرفی محبوب‌ترین هدایا در بین مردم بپردازیم و در انتها یکی از بهترین شرکت‌های بی‌نظیر و حرفه‌ای ارائه دهنده هدایا و محصولات تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم

 

هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی چیست؟

خیلی ساده بگوییم که هر کالا یا محصولی که به منظور رونق کسب و کار خود در بین جامعه هدف پخش می‌کنید، یک هدیه تبلیغاتی محسوب می‌شود. حالا اینکه مشتریان شما به کدام از دسته از هدایای تبلیغاتی علاقه نشان می‌دهند کاملا سلیقه‌ای است. اما این هم به معنای آن نیست که می‌شود هر چیزی را به عنوان هدیه به مشتری داد.

یک محصول تبلیغاتی معمولا دارای اطلاعات مختلفی از برند شما خواهد بود. این اطلاعات می‌توانند هر یک از مواردی مثل آدرس، شماره تلفن، آرم یا نام برند و حتی شعار تجارت شما باشد. شرکت‌ها معمولا هنگام تبلیغ یک محصول جدید، اشاعه یک رویداد، ترویج یک سرویس نو، رشد مشتریان و افزایش فروش از یک محصول تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

از کالاهای تبلیغاتی معمولا در نمایشگاه های مربوط به برند، هنگام توزیع محصولات شرکت به نمایندگی‌ها و یا در زمان اجرای کمپین‌های خلاقانه بازاریابی استفاده و توزیع می شوند. اگرچه اولین زمان استفاده از این محصولات هنوز شناخته شده نیست، ولی گفته می‌شود تاریخچه اولین استفاده از این محصولات به سال 1789 بر‌می‌گردد. زمانی که جورج واشنگتن به عنوان رئیس‌جمهوری ایالات متحده انتخاب شد.

 

طراحی ماسک تبلیغاتی

مزایا استفاده از هدایای تبلیغاتی

کالاهای تبلیغاتی فواید بسیار زیادی دارند که در ادامه تنها به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

قابلیت مشاهده برند به شکل مکرر و در زمان‌های مختلف
عمر مفید طولانی تبلیغات
برجسته‌کردن رقابت خود با سایر برندهای مشابه
هزینه کم تبلیغات در مقایسه با دریافت نتایج
افزایش تعداد مشتریان و رشد وفاداری مشتری
دریافت بازخوردهای مثبت
ایجاد تجربه‌های تجارت ماندگار
آیا محصولات تبلیغاتی آن‌طور که گفته می شود، موثر هستند؟

بیشتر هدایای تبلیغاتی، محصولاتی هستند که مردم به شکل روزرمره با آن‌ها سروکار دارند و از آن‌ها استفاده می‌کنند. این مسئله می‌تواند ارزش و اهمیت این شیوه بازاریابی را برجسته‌تر کند. با توجه به‌ آمار می‌توانیم با اطمینان صددرصدی بگوییم که اگر هدایای خود را از یک شرکت معتبر تهیه کنید، مزایا این شیوه برای شما قابل ملموس خواهد بود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید حدود 88 درصد از کسانی که محصول بازاریابی برند خاصی را دریافت می‌کنند، در هر زمانی نام آن برند را بخاطر خواهند آورد. بیش از 80 درصد دریافت کننده هدایا با برند تبلیغ کننده تجارت خواهند کرد و بیش از 83 درصد از مردم علاقه مند به دریافت چنین هدایایی هستند. پس با این آمار خواهیم فهمید که هدیه تبلیغاتی به خوبی کار می کند.

 

فلش مموری تبلیغاتی

انواع هدایای تبلیغاتی

یک کالای تبلیغاتی می تواند بسته به کشور، موقعیت جغرافیایی و فرهنگ مردم یک ناحیه متفاوت باشد. اما به طور معمول محصولات تبلیغاتی موثر در کشور ما شامل موارد زیر می شوند:

انواع خودکار تبلیغاتی: خودکار پلاستیک، خودکار فلزی، خودکار و اتود، جعبه خودکار، خودکار نفیس
انواع محصولات الکتریکی: فلش مموری تبلیغاتی، پاور بانک، پد موس یا سایر ابزارها
انواع محصولات کاربردی: کیف و کاور، جا کلیدی، گلدان تبلیغاتی، جعبه پذیرایی
انواع ساعت تبلیغاتی: ساعت دیواری و رومیزی
هدایای نفیس: صنایع دستی، تابلو، سالنامه، هدایا چوبی، ست هدیه، هدایای بانوان
محصولات پارچه‌ای: پرچم، ساک دستی، چتر، پیراهن، آفتابگیر
موارد بالا تنها چند مورد از هدایای تبلیغاتی به شمار می‌آیند که می‌توانید بسته به صدای برند خود، بودجه، مخاطب و هدفی که دارید از آن‌ها استفاده کنید.

کدام شرکت برای انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب است؟

شرکت‌های زیادی هستند که در داخل کشور هدیه تبلیغاتی ارائه می‌دهند اما بهترین این برندها باید از یک سری پارامتر برخوردار باشند. از جمله این موارد می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

پشتیبانی مناسب
قیمت مقرون به صرفه
تنوع بالا اجلاس
ارائه کاتالوگ
امکان سفارش خارج از کاتالوگ
کیفیت منحصربفرد
به طور کلی باید هدایای خود را از برندهای شناخته شده و معتبر تهیه کنید. با تحقیقاتی که ما در بین برندهای مختلف انجام دادیم، می توان گفت مجموعه حرفه‌ای    به عنوان بهترین مجموعه توزیع هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود، که تمام ویژگی‌های یک فروشگاه کالای تبلیغاتی خوب را داراست. تنوع بالا محصولات، قیمت مناسب و کیفیت راز موفقیت این شرکت در بین سایر رقبا بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *