طراحی سیستم رزواسیون

سیستم رزرواسیون

این روز ها با پیشرفت چشم گیر تکنولوژی، زندگی آسان تر شده است. از طرفی دیگر، می توان برای انجام هر کاری، برنامه ریزی کرد. یکی از مهم ترین اموری که در زندگی بسیاری از افراد، خودنمایی می کند، سفر رفتن است. انواع سفر های تفریحی، کاری یا تحصیلی، جزیی از برنامه روزمره افراد زیادی هستند. این اشخاص نیاز دارند که برنامه های سفر های خود را به خوبی مدیریت نمایند. سیستم رزرواسیون دقیقا همان چیزی هست که برنامه ریزی دقیق را برای ایشان ممکن می کند.

اگر شما هم اهل سفر رفتن باشید، می دانید که برنامه ریزی کردن تا چه اندازه مهم است. به این ترتیب، می دانید که چه زمانی قرار هست به کجا بروید. همچنین می توانید هزینه های سفر تان را نیز تخمین بزنید. سیستم رزرواسیون برای همین منظور طراحی شده است. با استفاده از سیستم رزرویشن، نه تنها رزرو بلیط بلکه رزرو تور یا هتل نیز برای شما امکان پذیر خواهد بود همچنین آژانس های مسافرتی می توانند از نرم افزار حسابداری آژانس هواپیمایی استفاده کنند. در ادامه، بیشتر به بررسی این موضوع می پردازیم.

عملکرد سیستم رزرواسیون

پر رنگ ترین تاثیر این سیستم در رزرو بلیط هواپیما به چشم می خورد. با این حال، همانطور که گفتیم، سیستم رزرواسیون در موارد زیادی نقش دارد. از جمله رزرو تور، هتل یا انواع بلیط های مسافرتی. عملکرد این سیستم به همینجا ختم نمی شود. با استفاده از خدمات سیستم رزرویشن می توان به راحتی هر نوع بلیطی را تهیه کرد. برای مثال، می توان به امکان خرید بلیط سینما و غیره پیش از حضور در مجموعه اشاره نمود.

خدمات سیستم رزرواسیون برای مدیران آژانس های مسافرتی، بیشتر به کار می آید. به طور معمول، این سیستم ها امکان شخصی سازی دارند. بنابراین هر آژانسی، سیستم منحصر به خود را خواهد داشت. سرعت بالای سیستم رزرویشن در کنار محیط امنی که ایجاد می کند، می تواند خیال مدیران آژانس های مسافرتی و مسافران را آسوده نماید. از طرفی، ارائه خدمات تور و امکان رزرو هتل توسط آژانس های گردشگری، رضایت مشتری ها را به دنبال دارد. برای دریافت اطلاعات مربوط به طراحی سایت هتل با ما در تماس باشید.

 

طراحی سایت آژانس مسافرتی

سایت آژانس مسافرتی، یکی از جامع ترین سایت ها در زمینه سفر و خدمات این حوزه شمرده می شود. به همین دلیل، انتخاب ماژول های صحیح و تخصصی، یکی از چالش های طراحی سایت آژانس مسافرتی محسوب می گردد. ماژول به زبان ساده، یعنی تمام گزینه ها و پنجره هایی که در سایت های مختلف به چشم می خوردند. برای مثال، ماژول هایی مثل گالری و ارتباط با ما، ماژول های عمومی به شمار می روند.

همانطور که حدس می زنید، به حضور ماژول های عمومی در تمام سایت های نیاز است. اما آن چیزی که حرفه ای بودن طراحی وب سایت آژانس مسافرتی را مشخص می کند، ماژول های تخصصی هستند. وب سایت آژانس مسافرتی، ویترین این کسب و کار محسوب می شود. به همین دلیل نباید مدیران به راحتی از کنار طراحی آن بگذرند. به وسیله وب سایت، مشتری ها به افراد یک منطقه یا یک شهر، محدود نمی شوند. بلکه بُعد زمان و مکان به کلی از بین می روند.

دلیل رواج طراحی سایت آژانس مسافرتی

همانطور که گفتیم، وب سایت هر کسب و کاری، ویترین آن شغل  محسوب می شود. تا اینجا تعدادی از مزایای طراحی سایت آژانس مسافرتی را با هم مرور کردیم. از دیگر دلایل طراحی وب سایت برای آژانس های مسافرتی، معرفی خدماتی است که ارائه می دهند. برای مثال می توان به امکان اخذ ویزا، معرفی تور های داخلی و خارجی، معرفی شهر ها و کشور های مختلف اشاره کرد. در کنار نام بردن از خدمات، نکات مهم دیگری در طراحی این دسته از وب سایت ها اهمیت دارد.

 

طراحی سایت فروش بلیط

در طراحی وب سایت فروش آنلاین بلیط ، سیستم به به دو بخش، تقسیم می شود. یک قسمت آن مختص کاربران و مشتریان و بخش دیگر، مخصوص مدیران وب سایت است. به طور معمول، کاربران برای دیدن تمام صفحات وب سایت، آزاد هستند و احتیاجی به ثبت نام وجود ندارد. در حالی که بخش مدیریت، بدون وارد کردن یوزرنیم و پسورد، اجازه ورود به هیچ شخصی را نمی دهد. به این ترتیب، به خوبی از اطلاعات وب سایت، محافظت می شود.

از طرفی دیگر، کاربران باید بتوانند بدون محدودیت از بخش های مختص خودشان دیدن کنند. بنابراین لازم هست که در زمان طراحی سایت فروش بلیط خود، به این نکته توجه کنید. مسدود بودن صفحات یا عدم نمایش اطلاعات، یکی از مهم ترین دلایل نارضایتی کاربران شمرده می شود.

نکات مهم در طراحی سایت فروش بلیط

سایت های فروش بلیط، یکی از پیچیده ترین نوع طراحی وب سایت را دارند. از این رو باید در طراحی سایت رزرو آنلاین ، سیر تا پیاز ترفند ها را بدانید. معماری سایت فروش بلیط نسبت به سایر وب سایت ها، متفاوت است. بنابراین، توصیه می کنیم که طراحی سایت فروش بلیط را به افراد متخصص بسپارید. چراکه افراد آماتور از پس آن، بر نمی آیند.

سایت فروش بلیط باید بتواند جایگاه بالایی در میان نتایج موتور های جستجو کسب کند. به این ترتیب، تعداد بازدید کننده و در نتیجه، مشتری ها افزایش می یابد. لازم است طراحی سایت فروش بلیط به گونه ای باشد که مشتری ها را به خرید ترغیب کند. زیرا فقط داشتن یک وب سایت، کافی نیست. بلکه باید بتوانید کاربران بالقوه را به مشتری های وفادار خود تبدیل نمایید. توصیه می کنیم برای داشتن یک وب سایت حرفه ای، از متخصصان این حوزه کمک بگیرید. سیتی نت، یکی از برترین شرکت های طراحی وب سایت هست که آوازه آن در میان مدیران موفق، پیچیده است.

برگرفته از وب سایت سیتی نت به آدرس اینترنتی https://citynet.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *