شرکت ویرجین آتلانتیک

اطلاعات صحیح را ارائه دهید.

علاوه بر داشتن اطلاعات دقیق در مورد حمل و نقل، صحیح بودن اطلاعات نیز مهم است تا کارگزار بتواند از ابتدا روی راه حل صحیح تمرکز کند. با دادن ابعاد دقیق، از غافلگیری گران قیمت یک جعبه بزرگتر از حد انتظار در روز پرواز و جا نیفتادن در هواپیما جلوگیری می کند. به طور مشابه، این در مورد وزن محموله نیز صدق می کند.
ارتباط را زنده نگه دارید
ارتباط کلیدی است؛ بنابراین، ما این نیاز را درک می کنیم که تا حد امکان شما را در جریان قرار دهیم تا بتوانید مشتری خود را مطابق با آن آگاه کنید.
اطمینان حاصل کنید که خدمات مناسب را دریافت می کنید.
ما مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل را متناسب با مهلت شما پیدا خواهیم کرد. بنابراین تصور نکنید بلیط هواپیما   که همیشه چارتر است، زمانی که می‌تواند با سرویس پیک داخلی ما (OBC) یا با حمل و نقل هوایی اکسپرس سفر کند. اگر شرایط چارتر شما شامل یک سری از محموله‌ها می‌شود، لطفاً به ما اطلاع دهید، زیرا اغلب اوقات، رزرو پروازهای متعدد به طور همزمان ارزان‌تر از رزرو هر کدام به‌صورت جداگانه است.

اطمینان حاصل کنید که شرایط قراردادی مناسب را دریافت می کنید.

اطمینان حاصل کنید که شرایط قرارداد با کارگزار شما منصفانه و مطابق با پرواز چارتر است و همه هزینه ها شامل می شود. این توسط همه کارگزاران در بازار ارائه نمی شود. در ایر پارتنر، ما ارزش بالایی برای شرایط قراردادی قابل اعتماد و واضح و بدون هیچ گونه هزینه اضافی تعیین می کنیم.

اطمینان حاصل کنید که شریک منشور شما می تواند اعتبار ارائه دهد.

با توجه به ماهیت موقت چنین پروازهای حساس زمانی، ترتیب استاندارد برای پیش پرداخت  بلیط هواپیما مشهد تهران  چارترها و مشاغل OBC همیشه امکان پذیر نیست. کار با یک کارگزار چارتر که از نظر مالی به اندازه Air Partner قوی و شفاف است، همیشه سودمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *